Gwarancja i zwroty
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami za pomocą poczty e-mail: kontakt@wild-camera.pl
Gwarancja i serwis
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta 24 miesiące. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją możesz skorzystać z gwarancji Wild-Camera.
W tym celu:
1. Przygotuj numer seryjny i model urządzenia
2. Przygotuj dowód zakupu (paragon/fakturę)
3. Skontaktuj się z:
Telefon: 62 75 38 092
E-mail: kontakt@wild-camera.pl
4. Zamówimy kuriera (na własny koszt) pod wskazany adres.
Odstąpienie od umowy sprzedaży
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli jesteś Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, możesz w terminie 14 dni odstąpić od niej. Czas ten liczy się od momentu objęcia przez Ciebie towaru w posiadanie.
Jeżeli chcesz odstąpić od umowy sprzedaży:
- Wyślij pisemne odstąpienie od umowy (wzór znajdziesz poniżej) w ciągu 14 dni od objęcia towaru w posiadanie.
- Powinieneś zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy
- Towar jak i opakowanie nie może posiadać żadnych śladów użytkowania.
- Sprawdzimy stan przekazanego produktu. Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy spoczywa na Tobie.
- Na Twój adres e-mail prześlemy informację o otrzymaniu oświadczenia o zwrocie produktu. Na załączony numer konta lub adres zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
- Towar ze zwrotem należy wysłać wyłącznie paczką rejestrowalną/ubezpieczoną.
Więcej o odstąpieniu przeczytasz w naszym regulaminie.
